Про організацію контролю та роботи із зверненням депутатів у 1 кв. 2016 р. у Немирівській райдержадміністрації

Автор: Адмін вкл. .

У першому  кварталі 2016 р. сектором контролю апарату районної державної адміністрації постійно вживалися заходи  щодо організації та покращення стану виконавської дисципліни у районній державній адміністрації.

Питання станувиконавської дисципліни та організації контролю за виконанням Указів та доручень Президента України, постанов Верховної Ради України, розпоряджень Кабінету Міністрів України, документів інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голів обласної і районної державних адміністрацій  розглядалося  на  колегії та оперативних нарадах  районної  державної адміністрації, працівниками сектора проводилися роз’яснювальна робота у бесідах з виконавцями вищезазначених документів тощо.

Так,  на  колегії  районної  державної адміністрації  14 березня 2016 року  розглядалось питання «Про стан виконавської дисципліни у районній державній адміністрації щодо виконання  актів  Президента України та Кабінету Міністрів України, постанов Верховної Ради України, міністерств та інших  центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій у 2016 році» за результати його розгляду прийнято відповідне рішення.

За 1 квартал 2016 року було взято на контроль – 338 документів вищестоящих органів виконавчої влади – (1 кв. 2015 р. – 398),  із них –14 розпоряджень  та  12  доручень голови облдержадміністрації,  документів  органів виконавчої влади вищого рівня  – 250  (1 кв. 2015 р. – 294), 12 звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад – 2 (у 1 кв. 2015 року – 7), 48 – листів органів міністерств та відомств України (у 1 кв. 2015 року –70).

На їх виконання підготовлено 755 (1 кв. 2015 р.805) інформацій, які надіслані органам виконавчої влади вищого рівня у визначені терміни.

Перебувало на контролі 16 розпорядчих документів голови райдержадміністрації  і  заступників  голови  райдержадміністрації,  із них – 10 розпоряджень,  2 –  протокольних доручення.

На їх виконання від структурних підрозділів районної державної адміністрації, районних установ та організацій, виконавчих комітетів міської, селищних та сільських рад надійшла – 210 інформації  (172 – від виконавчих комітетів  місцевих  рад, 38 – від структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій).

Сектором контролю апарату районної державної адміністрації постійно:      

- Проводився  аналіз надходження інформацій від структурних підрозділів райдержадміністрації,  районних служб міністерств та відомств, виконкомів місцевих рад на здійснення контролю за виконанням документів вищестоящих органів виконавчої влади та розпоряджень і доручень голів обласної та  районної державних адміністрацій.

- Складалися щомісячно плани контролю із цих питань проводилася в межах повноважень роз’яснювальна та інша робота, про що інформувалося керівництво райдержадміністрації.

  В позитивну сторону по роботі з контрольними документами слід відмітити такі підрозділи райдержадміністрації:

-  Відділ розвитку інфраструктури  та ЖКГ.

-  Секторі з питань життєдіяльності населення та взаємодії з правоохоронними органами.

-  Управління агропромислового розвитку.

-  Управління економіки.

Залишається  на низькому рівні  робота з контрольними документами у відділі сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації, про що працівникам відділу робилися відповідні зауваження.

Питання щодо поліпшення роботи із контрольними документами, діяльності сектора контролю апарату райдержадміністрації неодноразово порушувалось перед керівництвом райдержадміністрації.

Вважаю за потрібне:

1). Провести перевірку у березні 2016 р. стану роботи з контрольними документами у відділі сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

Завідувач  сектора  контролю апарату райдержадміністрації                     П.В. Овчарук      


High Quality Free Joomla Templates by MightyJoomla | Design Inspiration FCT