Сторінка управління економіки Немирівської районної

державної адміністрації

22800 Вінницька обл., м.Немирів, вул.Луначарського,19; факс (04331) 22610 ; тел. (04331) 21706;

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Начальник управління - Яхно Олександр Михайлович 

 button2  button4
   
 button5  button1

 

    НОВИНИ_____________________________________

 

Увага! Програма бізнес стажування «Інновації та ефективність в агробізнесі»

Управління економіки райдержадміністрації інформує про те, що у рамках співпраці Ради голів державних адміністрацій з Американською Комерційною Службою Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні і Програмою SABIT, яку спонсорує Міністерство Торгівлі США, відбудеться відкриття нової програми бізнес стажування для фахівців з України за напрямком «Інновації та ефективність в агробізнесі».

Для участі в програмі стажування запрошуються:

-         Агрохолдинги;

-         Агро-Асоціації;

-         Виробники продуктів харчування, що мають власні фермерські господарства;

-         Фермерські господарства (переробка або упаковка продукції рослинного і тваринного походження, в тому числі органічної продукції);

-         Виробники насіння і добрив;

-         Племінні господарства;

-         Компанії що спеціалізуються на продажі матеріалів і устаткування сільськогосподарського призначення.

Вимоги до кандидатів:

-         Досвід на керівній посаді від 3-х років;

-         Керівна посада у своїй компанії;

-         Володіння англійською мовою не є обов’язковим.

Термін стажування в США: з 13 серпня до 03 вересня 2016 року.

Анкети на конкурс щодо участі у Програмі стажування приймаються до кінця дня 29 квітня 2016 року.

Слід зазначити, що Програма САБІТ покриває учасникам витрати, пов’язані з перельотом з Києва до США і назад, проживання, програму навчання, послуги перекладачів у робочі години, медичне страхування на випадок непередбаченої необхідності та 400 доларів США на весь період стажування.

Документи для конкурсу:

  1. Анкета з фотографією заповнена російською і англійсько мовами;
  2. Копія першої сторінки закордонного паспорту;
  3. Лист рекомендація (обов’язковий переклад англійською мовою).

Всі документи необхідно надіслати електронною поштою виключно на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.бажано одним файлом у форматі .pdf до вказаного строку.

Більш детальну інформацію про програму, умови участі, зразок анкети на участь, інструкція з заповнення,знаходиться на сайті: www.glavrada.org.

Контактна особа:

Координатор програми SABITпри Посольстві Сполучених Штатів Америки у Києві Шкнеєва Наталія - тел.: +38 044 521 5222, моб. тел.:+38 095 274 0215, факс: +38 044 521 5430, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..



 

Навчання у сфері державні закупівлі,  «Про публічні закупівлі», система

електронних закупівель ProZorro!

З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

Центр економічної освіти запрошує членів тендерних комітетів, економічної служби пройти навчання та підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення державних закупівель, впровадження процедури електронних закупівельProZorro, за програмами затвердженими Мінекономрозвитку.

Курси навчання у сфері здійснення державних закупівель відбудуться в м. Києві 13-14 квітня та 18-19 травня 2016 року, на Закарпатті 2-5 червня, 23-26 червня Карпати (Буковель), 27-30 серпня Одеса (Затока).

Вартість даного навчання – 1500,00 грн. без ПДВ.

 Запрошені представники: Т.В. Колісник –екс-заступник начальника Відділу Нормативно-методичного забезпечення Державного Департаменту резерву і товарних бірж Мінекономіки, Експерт з питань використання  електронних майданчиків ProZorro

Питання, які буде обговорено на навчанні:

  1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення державних закупівель;
  2. Порядок здійснення закупівель у період до 01.04.2016р та до 01.08.2016р;
  3. Закон України «Про публічні закупівлі»;
  4. Здійснення закупівель;
  5. Реалізація положень
  6. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог документації;
  7. Організація діяльності комітету;
  8. Порядок та основні умови планування закупівель;
  9. Загальні умови здійснення закупівель;
  10. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель;
  11. Порядок отримання пропозицій конкурсних торгів;
  12. Особливості здійснення вивчення та оцінки пропозицій;
  13. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими;
  14. Документація конкурсних торгів;
  15. Запит цінових пропозицій;
  16. Окремі аспекти переговорної процедури закупівель;
  17. Договір про закупівлю;
  18. Державне регулювання та контроль у сфері закупівель;
  19. Орган оскарження;
  20. Впровадження електронної системи закупівельProZorro.

Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну картку на участь.

   Реєстрація учасників розпочинається 13 квітня та 18 травня з 09-30 до 10,00.

   Більш детальна довідка, інформація та оформлення заявки за тел.: 044-360-32-87 або 044-362-47-95 чи надіславши повідомлення на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..



 

Про  продаж  акцій

 На  фондовій біржі "ІННЕКС" (м.Київ, проспект Голосіївський (проспект 40-річчя Жовтня), 70,  11-й поверх)  триває  продаж  до  30.06.2016 року  пакетів  акцій  ПАТ "Браїлівське"  у  розмірі 6,464%  статутного  капіталу  та  ПрАТ "Браїлівська база зберігання  та  реалізації  засобів  захисту  рослин"  у  розмірі  48,993% статутного  капіталу.

Детальну  інформацію  можна  отримати  за  телефоном  (044)221-01-40.

 



 

Навчання у сфері електронних закупівель!

З метою недопущення правопорушень у сфері електронних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку електронних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

У зв’язку із введенням у дію з 1 квітня Закону «Про публічні закупівлі» участь у торгах здійснюватиметься обов’язково через електронні торговельні майданчики системи ProZorro. Один із таких майданчиків – E-TENDER. Для того щоб узяти участь в електронних торгах та стати переможцем, потрібно знати всі нюанси роботи з майданчиком.

Агентство «Консалт» спільно з торговельним майданчиком E-TENDER та журналом «Держзакупівлі» запрошують учасників пройти навчання щодо участі у електронних закупівлях.

ТОВ «Агентство «КОНСАЛТ» запрошує 19 квітня 2016 року спеціалістів на навчання по тендерах «Участь в електронних торгах через майданчик: нові функції та сервіси для учасників»

Питання, які будуть обговорюватись на навчаннях:

  • Допорогові закупівлі у системі ProZorro;
  • Пошук тендерів в електронній системі закупівель;
  • Етапи проведення допорогових торгів;
  • Порядок проведення понижуючого аукціону;
  • Особливості та практичні поради роботи у системі;
  • Порядок подання тендерних пропозицій та вимоги щодо їх оформлення;
  • Укладання та внесення змін до договорів за результатами торгів у системі ProZorro.

Вартість навчання – 750 грн. на одну особу. Учасники семінарів забезпечуються обідами.

Реєстрація учасників розпочинається з 09 год. 00 хв.

Просимо визначити потреби Вашої установи щодо підготовки відповідних фахівців. Інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.konsaltua.com або за телефонами: тел./факс: (0432) 55-09-21, (096) 55-45-331, чи надіславши повідомлення на e-mailЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

 



 

Про міжнародну будівельну виставкуProjectQatar

9-13 травня 2016 року у м. Доха, держава Катар, відбудеться 13-а міжнародна будівельна виставка “ProjectQatar”, у якій планують взяти участь низка регіональних і міжнародних будівельних компаній.

Даний захід проводитиметься під патронатом Прем’єр-міністра, Міністра внутрішніх справ Катару шейха Абдулли Аль Тані та вважається найбільшим заходом у Катарі в галузі будівництва.

В рамках “ProjectQatar” традиційно проходить також Міжнародна виставка «QatarStoneTech – 2016», на якій будуть представлені виробники та постачальники будівельного каменю, граніту, мармуру, кераміки, а також Міжнародна виставка продукції важкого машинобудування «HeavyMax - 2016», в якій беруть участь провідні світові виробники важкого устаткування, транспортних засобів, машин і кранів для потреб великих будівельних проектів.

Виставка є унікальною платформою для ознайомлення з наявними будівельними проектами, реалізація яких потребує залучення іноземного досвіду і технологій та надає можливість учасникам та гостям форуму встановити контакти як з місцевими, так і з міжнародними профільними компаніями, задіяними у реалізації проектів із розвитку катарської інфраструктури.

Детальна інформація щодо умов участі знаходиться на сайті організаторів заходу: www.projectgatar.com

Контакти:

Посольство України в Державі Катар – e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., web: http://gatar.mfa.gov.ua;

МЗС – e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



 

 До відома приватного сектора

За інформацією в. о. директора Департаменту регіонального економічного розвитку облдержадміністрації інформуємо про можливість взяти участь у міжнародній навчальній програмі для розвитку приватного сектора "Стратегічне управління бізнесом" ("StrategicBusinessManagement"), розрахованої на бізнес - лідерів та підприємців.

Програма розрахована на державних посадових осіб, представників напівурядових організацій та інституцій, громадських організацій та бізнес-асоціацій, і організована Шведською міжнародною організацією з розвитку та кооперації "Sida" та орієнтована на громадян України, Грузії, Албанії, Молдови та Косово.

Вище зазначений захід проводитиметься англійською мовою включає тритижневий тренінг у Швеції та додаткові регіональні, національні семінари.

Учасники Програми отримають навички з успішного ведення власного бізнесу, розуміння механізмів зі стимулювання розвитку приватного сектора та оволодіють інструментами для розробки плану дій з розвитку приватного сектору. План дій розроблятиметься у співпраці з учасниками пов’язаної навчальної програми – "Стратегії розвитку приватного сектору" ("PrivateSectorGrowthStrategies").

Умови Програми розміщено на сайті: www.privatesectordevelopment.se .

Кінцевий термін складання заявок на участь у Програмі – 2 травня 2016 року.

 




УВАГА!

Програма бізнес стажування

«Інновації та ефективність в агробізнесі»

 

Рада голів державних адміністрацій у рамках співпраці з Американською Комерційною Службою Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні і Програмою SABIT, яку спонсорує Міністерство Торгівлі США, відкриває нову програму бізнес стажування для фахівців з України за напрямом "Інновації та ефективність в агробізнесі".

Термін стажування у США: з 13 серпня до 03 вересня 2016 року

Звертаємо увагу! Анкети на конкурс щодо участі у Програмі стажування приймаються до 29квітня 2016 року.

Вимоги до кандидатів:

- Від 3 років досвіду на керівній посаді;

- Керівна посада у своїй компанії;

- Володіння англійською мовою не є обов’язковим.      

Розгляд і відбір кандидатів на участь у Програмі буде проводити Міністерство торгівлі США.

Мета програми: Ознайомлення з аграрною галуззю США, її регулювання, встановлення контактів для подальшої ділової співпраці, можливість дізнатися про інноваційні технології, обладнання та послуги, а також отримання знань про ринкові бізнес моделі.

Теми які будуть розглядатися: Агрохімікати, рослинництво, переробка, маркетинг та дистрибуція продукції, постачання насіння, а також обладнання для сільського господарства.

Програма стажування:Групове тритижневе стажування почнеться з тижня теоретичних занять, які можуть включати в себе семінари за нормативами, законодавству, стандартами, сертифікацією, складанню бізнес-планів, міжкультурними комунікаціям і переговорам, а також управлінню бізнесом і асоціаціями. Далі відбудуться візити до компаній які працюють в різноманітних сферах агробізнесу та зустрічі з галузевими асоціаціями.

Більш детальну інформацію про Програму, умови участі, зразок Анкети на участь, інструкцію з заповнення Анкети можна отримати з Додатка 1.

Копія Анкети розміщена на офіційному  сайті РГДА, у розділі «РГДА» підрозділ «Документи» пункт 11, за гіперпосиланням: http://glavrada.org/files/aie-app-2016.doc .

Всі додаткові питання щодо Програми, документів, вимог участі тощо спрямовувати до координатора програми  SABIT при Посольстві Сполучених Штатів Америки у Києві  Наталії Шкнеєвої за координатами:

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел. + 38 044 521 5222

Мобільний : + 38 05 274 02 15

Факс: +38 044 521 5430.

Заповненні Анкети, оформлені виключно відповідно до вимог Інструкції з заповнення, надсилати за вказаними координатами.

         Додаток (скачати)



ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсного відбору інвестиційних проектів для фінансування за рахунок коштівдержавного фонду регіонального розвитку у 2017 році

Оголошується прийом документів для участі уконкурсному відборі інвестиційних проектів, які можуть реалізовуватися у 2017 році за рахунок державного фонду регіонального розвитку у Вінницькій області. Термін подання документів – до 22 квітня 2016 року.

Місце прийому документів: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 («Книжка»), приміщення Департаменту регіонального економічного розвитку облдержадміністрації (8 поверх), каб.822.

Одночасно звертаємо увагу на обов’язкове розміщення документів на онлайн-платформі Мінрегіонуdfrr.minregion.gov.ua.

Умови участі у конкурсному відборі інвестиційних проектів для фінансування за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2017 році

Відповідно до положень ст.241Бюджетного кодексу України, Порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 року № 196 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку», оголошується конкурсний відбір інвестиційних проектів, що можуть реалізовуватися у 2017 році за рахунок державного фонду регіонального розвитку у Вінницькій області.

У конкурсному відборі беруть участь підготовлені в установленому законодавством порядку місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування інвестиційні проекти регіонального розвитку.

У 2017 році бюджетні кошти спрямовуються на фінансування інвестиційних проектів регіонального розвитку, які:

1) відповідають пріоритетам, визначеним у Стратегії збалансованого регіонального розвитку Вінницької області на період до 2020 року, затвердженій рішенням 38 сесії обласної Ради 6 скликання від 24.06.2015 року № 893, Плані реалізації Стратегії збалансованого регіонального розвитку Вінницької області на 2016-2017 роки, затвердженому рішенням 4 сесії 7 скликання від 11.02.2016 року № 52;

2) впроваджуються як проекти співробітництва територіальних громад;

3) підтримують добровільно об’єднані територіальні громади.

Основними умовами відбору регіональною комісією інвестиційних проектів є їх відповідність таким критеріям:

1) для інвестиційних проектів, які передбачають будівництво (реконструкцію) — наявність затвердженої в установленому законодавством порядку проектно-кошторисної документації;

2) календарний план реалізації становить від одного до трьох років;

3) співфінансування з місцевих бюджетів на рівні 10 відсотків;

4) спроможність суб’єктів, на фінансування об’єктів яких залучаються кошти державного фонду регіонального розвитку, забезпечувати подальше власне фінансування або їх утримання за рахунок коштів місцевих бюджетів.Для участі у конкурсному відборі заявники мають подати документи, визначені наказом Мінрегіону України від 24.04.2015 року №80 «Питання підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку».

Обов’язковою умовою є розміщення зазначених документів на онлайн-платформі Мінрегіонуdfrr.minregion.gov.uaта надання Департаменту регіонального економічного розвитку облдержадміністрації ID технічного завдання та ID проекту.

Для проектів будівництва та реконструкції також подаються завірені в установленому законодавством порядку копії наступних документів:

1. зведеного кошторисного розрахунку;

2. експертного звіту щодо розгляду проектів будівництва та реконструкції;

3. нормативного акту (наказу, розпорядження, рішення сесії) про затвердження проектної документації;

4. документів щодо форми власності (по об’єктах незавершеного будівництва - довідки про передачу об’єкту у комунальну власність);

5. довідки про категорію складності об’єкту (від проектної організації/установи).

А також необхідно надати:

1.Форму технічного завдання на інвестиційний проект регіонального розвитку, що може реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку.

2. Форму інвестиційного проекту регіонального розвитку, що може реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку.

Крім того, надається довідка про використання коштів по об’єкту та очікуваний залишок на 01 січня 2017 року. Узагальнену інформацію про інвестиційні проекти надавати за наведеною формою.

Вказані документи подаються у паперовому вигляді з супровідним листом за підписом керівника заявника в 2-х примірниках у термін до 22 квітня 2016 року.

Документи приймаються за адресою: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 («Книжка»), приміщення Департаменту регіонального економічного розвитку облдержадміністрації (8 поверх), каб.822.

Електронна адреса:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Телефони для довідок: (0432)66-13-79 та 2-17-06.

 



Спеціалізована виставка «TechConnectWorldinnovation 2016»

З 22 по 25 травня 2016 року у Сполучених Штатах Америки планується проведення спеціалізованої виставки «TechConnectWorldinnovation 2016».

Виставка проводиться на щорічній основі та присвячена інноваційним технологіям у якій візьмуть участь більше ніж 5 тисяч компаній з усього світу та понад 1 тис. представників американських федеральних органів влади.

Представникам українських науково дослідних кіл надається можливість продемонструвати і представити вітчизняні ідеї та потенційні наукові проекти, налагодити прямий контакт з провідними світовими та американськими компаніями, а також з державними установами США, які зацікавлені у інноваційних розробках.

Слід зазначити, що організатори виставки висловлюють попередню готовність забезпечити участь України у заході на пільгових умовах, зокрема надати виставковий павільйон за 40 тис. дол., половина цієї суми має бути сплачена в найкоротші терміни.

Контактна особа у Посольстві: О. М. Осадчий, тел.: (202)349-29-36.



 

 

Для  деревообробних  підприємств

Компанія «MITENGOs.r.o.» інформує про зацікавленість в поставках клеєної дошки (брусу), дерев’яних сходів, меблів з букового і дубового масиву.

Більш детальна інформація за електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">mitengo@mitengo.cz.   

Сайт компанії для ознайомлення: www.mitengo.cz

 


 


Сараєво бізнес форум 2016

4-5 травня 2016 у м. Сараєво (Боснія і Герцеговина) відбудеться 7-а Міжнародна інвестиційна конференція «Сараєво бізнес форум 2016».

Основна мета форуму – сприяння залученню інвестицій та економічний розвиток у сферах енергетики, інфраструктури, с/г, інформаційних технологій, туризму.

Більш детальна інформація на сайті – http://www.sarajevobusinessforum.com/

 


 


Словацько-Український бізнес форум

26-28 квітня в м. Кошице Словаччина проходитиме «Словацько-Український бізнес форум» (SUBF).

Форум пройде під егідою Мінекономіки СР. Головними організаторами є: зі словацького боку – Кошицька торгово-промислова палата, Словацько-американська торгова палата та Промислові парки Словаччини; з українського – ТПП України Асоціація промислових парків України.

Передбачається, що участь у SUBF візьмуть представники ділових кіл США, які виявляють значний інтерес до України.

Учасникам форуму надається можливість провести презентацію своєї продукції, виробничих можливостей, обговорити з потенційними партнерами можливості співпраці, участь у тендерах, пропозиції щодо створення спільних підприємств в таких галузях як машинобудування, автомобільна промисловість, енергетика і сфера інформаційних технологій, туризм.

Вступний внесок для участі в SUBF становить 25-30 євро.

Також зазначаємо, що авіакомпанія “CZECHairlines” надає учасникам форуму знижки на авіапереліт за маршрутом Київ-Кошице (вартість квитка в обидві сторони становить 150 євро). Проживання в готелі передбачається з наданням відповідної знижки (від 30 до 90 євро).

З додатковою інформацією звертатися до контактних осіб:

Ольга Попова, заступник управління міжнародних зав’язків ТПП України, тел: +38 044 278-09-30, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

Оксана Кицун, радник ПУ в СР, тел: +421259202823, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

Едуард Бураш, директор Словацько-європейського культурного центру, тел: +421556250142, fax:+421556250142, mobil: +421905539926, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


 


До відома

За інформацією представника Національного банку України у Вінницькій області повідомляємо про те, що в зв’язку із відключенням з 04 січня 2016 року телефонних номерів цифрового зв’язку з Представництвом Національного банку України у Вінницькій області існують нові номери телефонів:

67-25-66 – Представник  Національного банку України у Вінницькій області;

67-05-49 – відділ з опрацювання документів "Єдине вікно";

67-06-65 – відділ готівкового обігу і касових операцій.

 


 

Про декларування зміни оптово-відпускних цін

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», обласні державні адміністрації регулюють граничні торговельні (постачальницько-збутові) надбавки до оптової ціни виробника.

Згідно розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 22 липня 2014 року № 396 «Про декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари» та постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007 року № 1222 «Про затвердження Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари» (зі змінами) затверджено механізм декларування суб’єктами господарювання зміни оптово-відпускних цін на борошно пшеничне вищого, першого і другого сорту, борошно житнє обдирне, крупи гречані, яловичину, свинину, м'ясо птиці (тушка), ковбасні вироби варені, крім вищого сорту, молоко коров’яче питне (пастеризоване, фасоване у плівку), сир кисломолочний з вмістом жиру до 9 відсотків, сметану з вмістом жиру до 20 відсотків, масло вершкове з вмістом жиру до 72,5 відсотка, яйця курячі, цукор – пісок, олію соняшникову.

Зміни оптово-відпускних цін на вищезазначені продовольчі товари підлягають декларуванню, коли вони збільшуються протягом місяця більш як на 1 відсоток.

У разі зміни оптово-відпускних цін суб’єкти господарювання, які проводять діяльність з виробництва продовольчих товарів, подають до Державної інспекції України з контролю за цінами (м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, телефон для довідок 044-500-86-15; 500-86-11), такі документи:

- пояснювальну записку щодо обґрунтування необхідності зміни оптово-відпускних цін разом з довідкою про результати економічного аналізу фактичних витрат з виробництва;

- калькуляцію собівартості виробництва продовольчих товарів із зазначенням обсягу матеріальних та трудових витрат;

-  довідку про обсяги виробництва продовольчих товарів за минулий рік та відповідний період поточного року;

- стандарти, нормативи, технологічні регламенти з виробництва продовольчих товарів;

- копії договорів, пов’язаних з виробництвом продовольчих товарів, укладених з іншими суб’єктами господарювання;

- довідку про фактичну та декларовану рентабельність від реалізації продовольчих товарів. Документи засвідчуються підписом керівника та скріплюються печаткою і подаються не пізніше ніж за 10 робочих днів до затвердження оптово-відпускних цін на продовольчі товари.

У разі зміни оптово-відпускних цін суб’єкти господарювання, які проводять діяльність з реалізації продовольчих товарів, подають до Державної інспекції України з контролю за цінами такі документи:

- пояснювальну записку щодо обґрунтування необхідності зміни оптово-відпускних цін разом з довідкою про результати економічного аналізу фактичних витрат з реалізації;

-  калькуляцію витрат з реалізації продовольчих товарів;

- копії договорів, пов’язаних з реалізації продовольчих товарів, укладених з іншими суб’єктами господарювання;

- копію декларації зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари суб’єкта господарювання, який провадить діяльність з виробництва продовольчих товарів (у разі її наявності). Документи засвідчуються підписом керівника та скріплюються печаткою і подаються не пізніше ніж за три робочих дні до запровадження оптово-відпускних цін на продовольчі товари.

Подані суб’єктами господарювання документи Державна інспекція України з контролю за цінами проводить розгляд та надає висновки щодо розрахунків економічного обґрунтованих планових витрат під час формування оптово-відпускних цін. 

Для декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари суб’єкти господарювання, які проводять діяльність з виробництва або реалізації продовольчих товарів, подають до Департаменту регіонального економічного розвитку облдержадміністрації (м. Вінниця вул. Хмельницьке шосе 7, телефон для довідок 0432 66-14-07 ) такі документи:

-  проект декларації зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари для суб’єктів господарювання, які провадять діяльність з виробництва продовольчих товарів за встановленою формою;

-  висновок державної інспекції України з контролю за цінами.

Наголошуємо про те, що відповідно до п. 1. ст. 14 Закону України «Про ціни і ціноутворення» 21 червня 2012 року, до суб’єктів господарювання застосовуються адміністративно-господарські санкції за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін у вигляді вилучення необґрунтовано одержаної виручки, що становить позитивну різницю між фактичною виручкою від продажу (реалізації) товару та виручкою за цінами, сформованими відповідно до запровадженого способу регулювання та штраф у розмірі 100 відсотків необґрунтовано одержаної виручки.

 


 


 

 

"Стан-Комплект" пропонує співпрацю

Верстатоторгівельна та інжинірингова компанія СП «Стан-Комплект» готова до співпраці з підприємствами, які потребують термінової модернізації у сфері інжинірингу, впровадження сучасних технологій, оптимізації технологічних циклів, вибору та оснащення обладнання і навчання технічного персоналу.

Компанія має власний митний, логістичний та юридичний департаменти з головним офісом в Києві на території заводу «КЕМЗ «Зварка», які дозволяють максимально повно обслуговувати клієнтів та постачальників з мінімальними витратами.

СП «Стан-Комплект» має офіси та склади з продажу у великих промислових регіонах України, таких як: Дніпропетровськ, Запоріжжя, Дніпродзержинськ, Хмельницький, Івано-Франківськ, Рівне.

На промисловому ринку України компанія офіційно представляє та забезпечує сервіс і навчання персоналу по продукції більше як сорока верстатобудівельних компаній світу, таких як: DMGMORI (Німеччина), Hardinge (США), Jones&Shipman (Велика Британія) та багато інших.

Компанія СП «Стан-Комплект» готова взяти на себе відповідальність за прискорення впровадження нових технологій для оптимальних рішень застосовуючи досвід провідних виробників. 


 

Міжнародна виставка "Нафта і Газ Узбекистану– OGU 2016"

З 18 по 20 травня 2016 року в НВК «Узбекцентр» (м. Ташкент) 20-ї відбудеться Міжнародна ювілейна виставка та конференція «Нафта і Газ Узбекистану – OGU 2016».

Зазначений захід щорічно проводиться за безпосередньої участі і підтримки флагмана нафтогазової індустрії Узбекистану - Національної Холдингової Компанії «Узбекнафтогаз».

Участь у виставці OGU надасть можливість встановити прямі контакти  з представниками НХК «Узбекнафтогаз», а також сприяти маркетингу національних компаній.

У рамках OGU також відбудеться Щорічна нафтогазова конференція «Нафтогазовий сектор Узбекистану: Технології, Інвестиції і Розвиток », яка є невід'ємною частиною зазначеної виставки.

Детальну інформації з даного питання можна дізнатись за e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 


 


 

До уваги підприємств!

Управління економіки Немирівської районної державної адміністрації інформує що у Грецькій Республіці оголошені тендери на виконання інженерно – будівельних робіт та реалізації проектів з будівництва і реконструкції об’єктів місцевої комунальної та транспортної інфраструктур.

З питань надання інформації  про державні закупівлі товарів та послуг в Греції звертатись за телефоном: +30210 68 00 230; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; контактна особа: Гребенюк М.С.

 


 

АКТУАЛЬНО_______________________________

 

Торгівельна міжнародна виставка 

На адресу управління економіки райдержадміністрації надійшов лист щодо міжнародної виставки "FlandersInternationalTradeExpo". 

Виставка проходитиме у північному регіоні країни – Фландрії Королівства Бельгії. 

Організатори виставки "FlandersInternationalTradeExpo" звернулись з пропозицією про можливість участі нашої країни в якості Почесного гостя у майбутніх виставках (починаючи з 2017 року), що передбачає презентацію країни та може стати потужним інформаційним приводом для просування країни у зазначеному регіоні. 

Додаткову інформацію можна отримати за тел: +32(0)9 241 5500 /     241 55 11; електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або на офіційномувеб-сайтіорганізаторів: www.ijv-ifas.be. 

 



 

Відповідальність за правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування та сфері послуг

Управління економіки райдержадміністрації наголошує про адміністративну відповідальність в галузі торгівлі встановлену главою 12 Кодексу України про адміністративні правопорушення "Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності". В зазначеній главі містяться статті, що передбачають відповідальність за:

порушення правил торгівлі і надання послуг працівникам торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займалися підприємницькою діяльністю (ст. 155);

порушення порядку проведення розрахунків (ст. 155-1);

обман покупця чи замовника (ст. 155-2);

порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами (ст. 156);

порушення законодавства про захист прав споживачів (ст. 156-1);

порушення встановленого порядку промислової переробки, зберігання, транспортування або знищення конфіскованих спирту, алкогольних напоїв чи тютюнових виробів (ст. 156-2);

порушення встановлених законодавством вимог щодо заборони реклами та спонсорства тютюнових виробів (ст. 156-3);

порушення правил торгівлі на ринках (ст. 159);

торгівля з рук у невстановлених місцях (ст. 160).

У справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в КодексіУкраїни про адміністративні правопорушення, протоколи про правопорушення мають право складати:

1) уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ (статті 155, 155-2 – 156-2, 159, 160);

2) посадові особи, уповноважені на те виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад (статті 155, 155-2, 156, 156-1, 156-2, 159 – 160).

Справи про адміністративні правопорушення в галузі торгівлі розглядають:

- адміністративні комісії при виконавчих комітетах сільських, селищних, міських рад (статті 155, 155-2, ч. 2 статті 156, 156-1, 156-2, 159);

- виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 159;

- районні (міські) суди (судді) (ч.1, 3,4 статті 156, статті 155-1, 160).

За вчинення правопорушень в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності застосовуються такі адміністративні стягнення, як попередження, штраф (у більшості випадків), конфіскація предметів торгівлі та виручки, виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини та марок акцизного збору.



 


High Quality Free Joomla Templates by MightyJoomla | Design Inspiration FCT