Звернення громадян

Автор: Адмін вкл. .

 

Аналітична довідка

про розгляд звернень громадян,

що надішли до районної державної

адміністрації у І кварталі 2016 року

Протягом І кварталу 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 198 звернень громадян, що на 88 одиниць більше ніж за І квартал 2015 року.

168 або 84.8 % - становлять письмові  звернення;

30 або 15.2 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 201 проблемне питання.

Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у 1 кварталі 2016 році є:

Питання

І квартал

2016 року

І квартал

2015 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

11

5.6

17

14.0

Транспорт і зв'язок

5

2.5

5

4.1

Фінансова податкова митна політика

1

0.5

-

-

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

-

-

3

2.5

Соціальний захист

154

77.8

39

32.2

Праця і заробітна плата

1

0.5

2

1.7

Охорона здоров"я

6

3.0

8

6.6

Комунальне господарство

3

1.5

8

6.6

Житлова політика

1

0.5

6

5.0

Екологія та природні ресурси

-

-

1

0.8

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

-

-

8

6.6

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

0.5

2

1.7

Культура та культурна спадщина

1

0.5

-

-

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

4

2.0

2

1.7

Діяльність органів місцевого самоврядування

-

-

1

-.

Державне будівництво, адміністративно- територіальний устрій

1

0.5

   

Обороноздатність, суверенітет

-

-

8

6.6

Інше

12

6.1

5

4.1

Найбільше у зверненнях порушувались питання соціального захисту -77.8%, зокрема, про отримання соціальних виплат (88.3%) та надання матеріальної допомоги (5.8%), були  інші питання.

У І кварталі 2016 року надійшло 4 колективних звернення, що становить – 2.0 %, у І кварталі 2015 року – 7 колективних звернень або 6.4%.  

Колективні заяви стосувались проблем освіти (збереження Райгородської ЗОШ), охорони здоров'я (про збереження Брацлавської лікарні) та ін.

12.6 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, дітей війни,  інвалідів І та ІІ груп загального захворювання. Дана категорія громадян порушує питання соціальних виплат та субсидій, пільгового перевезення, надання матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, поліпшення житлових умов.

В І кварталі 2016 року кількість звернень, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня, становить – 158 звернень або 79.8 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 50 звернень або 45.5 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 42.4% - вирішено позитивно, на 40.4 % - громадянам  надано роз’яснення, 17.2 %   звернень перебуває на розгляді

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.



 

 

Довідка

про розгляд звернень громадян, що надішли

до районної державної адміністрації у 2015 році

Робота із зверненнями громадян в Немирівській районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Протягом 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 657 звернень громадян, що на 191 звернення більше ніж за 2014 рік.

466 або 70.9 % - становлять письмові  звернення;

191 або 29.1 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 675 проблемних питань.

Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у 2015 році є:

Питання

Надійшло до РДА

Різниця

2015 р.

2014 р.

Загальна кількість звернень

657

389

+268

Поштою

466

306

+160

На особистому, виїзному прийомі

191

83

+108

Через органи влади вищого рівня

342

150

+192

Роз’яснено

425

282

+143

Вирішено позитивно

197

107

+90

Інвалідів війни

14

2

+12

Від багатодітних сімей

20

23

-3

Колективні

28

20

+8

Кількість громадян, які звернулись

1464

842

+622

Кількість порушених питань

674

407

+267

Аграрна політика та земельні відносини

77

28

+49

Соціальний захист

342

142

+200

Охорона здоров'я

32

19

+13

Комунальне господарство

46

117

-71

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

21

8

+13

Житлова політика

16

10

+6

Транспорт і зв'язок

16

7

+9

Праця та заробітна плата

19

10

+9

Освіта, наукова, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

25

7

+8

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

4

4

0

Екології та природніх ресурсів

6

4

+2

Інше

70                                                                           

51

+19

Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту -50.7%, зокрема, про отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого пічного палива.

Друге місце за кількістю звернень займають питання аграрної політики та земельних відносин (11.4%) та стосувались проблем власності на землю (в тому числі виділення земельних ділянок учасникам АТО), розрахунків за сільськогосподарську продукцію (низькі закупівельні ціни на молоко).

Повторні звернення  становлять 1.1 % (в минулому році  1.0 %) та викликанні незнанням або не сприйняттям окремими мешканцями району чинного законодавства.

Повторні звернення надходили з приводу присвоєння статусу багатодітна мати, отримання соціальних виплат, субсидії, госпіталізації та правильності лікування. Звернення розглянуто  по суті, надано вичерпні письмові відповіді, надано роз’яснення, але громадяни продовжували звертатись .

Протягом 2015 року в районну державну адміністрацію надійшло 28 колективних звернень, що становить – 4.3 %, у 2014 року зареєстровано 20 звернень або 5.1%.  

В 2015 року кількість заяв та скарг, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня становить – 342 звернення або 52.05 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 42.96 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 29.2 % - вирішено позитивно, на 63.1 % - громадянам  надано роз’яснення, решта   звернень надіслано на розгляд за належністю.

Відповідно  до ст. 22 Закону України "Про звернення громадян", п.1, ст.6 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 видано розпорядження голови райдержадміністрації від 01.07.2015 року № 177 "Про затвердження графіків особистого прийому громадян в районній державній адміністрації». Графіком особистого прийому громадян передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації протягом трьох робочих днів тижня з 9.00 до 12.00 год.

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 



Звіт про надходження запитів

до районної державної адміністрації протягом 2015 року

Протягом 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 24 запити, що на 3 запити більше ніж в 2014 році, з них

1    - поштою

17  - елетронною поштою

6    - особисто

На частку фізичних осіб  припадає 17 запитів, юридичних осіб - 7 запитів.

За результатами розгляду всі запити задоволено.

Найбільш запитувані види інформації: соціологічна,статистична, довідково-енциклопедична.

Найбільш запитувана інформація:

Щодо діяльності місцевих органів виконавчої влади – 9

Щодо фінансової політики – 4

Щодо соціального захисту – 3

Щодо охорони здоров‘я –  1

Щодо комунального господарства – 2

Щодо екології та природніх ресурсів – 1

Щодо інформаційної політики – 3

Щодо аграрної політики та земельних відносин – 1 

За запитами, що надійшли до районної державної адміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» строки.



Аналітична довідка

про розгляд звернень громадян, що надішли

до районної державної адміністрації у ІV кварталі 2015 року

Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Відповідно до вимог чинного законодавства  робота із зверненнями громадян постійно аналізується та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх заявах та скаргах.

Протягом ІV кварталу 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 234 звернення громадян, що на 151 звернення більше ніж за ІV квартал 2014 року.

201 або 85,9 % - становлять письмові  звернення;

33 або 14.1 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 236 проблемних питань.

Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у ІV кварталі 2015 році є:

Питання

ІV  квартал

2015 року

ІV квартал

2014 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

16

6.8

3

3.4

Транспорт і зв'язок

3

1.3

3

3.4

Соціальний захист

179

75.8

31

34.8

Праця і заробітна плата

4

1.7

1

1.1

Комунальне господарство

5

2.1

33

37.1

Житлова політика

3

1.3

1

1.1

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

4

1.7

3

3.4

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

5

2.1

-

-

інше

17

7.2

11

12.4

Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту -75.8%, зокрема, про отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого пічного палива.

Друге місце за кількістю звернень займають питання аграрної політики та земельних відносин (6,3%) та стосувались проблем власності на землю (в тому числі виділення земельних ділянок учасникам АТО), розрахунків за сільськогосподарську продукцію(низькі закупівельні ціни на молоко).

У ІV кварталі 2015 року в районну державну адміністрацію надійшло 4 колективних звернення, що становить – 1.7 %, у ІV кварталі 2014 року зареєстровано також  4 звернення або 4.8%,  

В ІV кварталі 2015 року кількість заяв та скарг, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня, становить – 208 звернень або 88.9 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 30.1 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 54.1 % - вирішено позитивно, на 35.5 % - громадянам  надано роз’яснення, решта   звернень перебуває на розгляді

На виконання Указу Президента України від 07.02. 2008 року№109/2008 матеріали про роботу із зверненнями систематично розміщуються, на веб-сайті райдержадміністрації, В жовтні 2015 року по районному радіомовленню оприлюдено довідку про стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації ІІІ-йквартал 2015 року.

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 



 

Очільник Немирівщини Юрій Погорелюк

провів прийом громадян у Бугакові

Голова районної державної адміністрації  Погорелюк Ю.М. 21 липня 2015 року провів виїзний прийом громадян на території Бугаківської сільської ради.

Свої проблемні питання до керівника Немирівщини підняли 4 жителі Бугаківської територіальної громади.

Гостро піднімали питання про плату за підвіз Зарудинецьких школярів до Бугаківської ЗОШ, було прохання заборонити проїзд важковагового транспорту через село,  призначення субсидій для житлово-комунальних послуг, земельні питання та ін.

Виїзний прийом громадян проведено за участю окремих керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та установ району.

 На більшість поставлених питань громадяни отримали відповідні роз’яснення фахівців.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань, та наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожного проблемного питання.

 

 



Криківчани зустрілись із головою районної державної адміністрації 

Голова районної державної адміністрації  Погорелюк Ю.М. 21 липня 2015 року провів виїзний прийом громадян на території Криковецької сільської ради.

Свої проблемні питання до керівника Немирівщини підняли 6 жителів Криковецької територіальної громади.

Гостро піднімали питання про об'єднання територіальної громади, роботи військкомату, плати за підвіз дітей, зростання цін на продукти,  призначення субсидій для житлово-комунальних послуг та ін.

Виїзний прийом громадян проведено за участю окремих керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та установ району.

 На більшість поставлених питань громадяни отримали відповідні роз’яснення фахівців.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань, та наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожного проблемного питання



 Юрій Погорелюк провів виїзний прийом громадян

Голова районної державної адміністрації  Погорелюк Ю.М. 15 липня 2015 року провів виїзний прийом громадян на території Вищекропивнянської сільської ради.

На зустріч з головою райдержадміністрації прийшли близько ста чоловік. Свої проблемні питання до керівника Немирівщини підняли 10 жителів Вищекропивнянської територіальної громади.

Найболючішим було питання про об'єднання територіальної громади, гостро піднімали питання роботи пожежної частини смт. Ситківці та наповнення бюджету сільської ради. Також звернення стосувались підтоплення земельної ділянки, роботи ФАПу, заповнення декларацій та  призначення субсидій для житлово-комунальних послуг та ін.

Виїзний прийом громадян проведено за участю окремих керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та установ району.

 На більшість поставлених питань громадяни отримали відповідні роз’яснення фахівців.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань, та наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожного проблемного питання.  

 



Голова Немирівської райдержадміністрації провів виїзний прийом громадян

Голова районної державної адміністрації  Погорелюк Ю.М. 15 липня 2015 року провів виїзний прийом громадян на території Райгородської сільської ради.

На зустріч із головою райдержадміністрації прийшли близько 30 чоловік. Свої проблемні питання до керівника Немирівщини підняли 5 жителів Райгородської територіальної громади.

Найболючішим питанням, яке піднімали громадяни села Райгород під час виїзного прийому, було питання про об'єднання територіальної громади, гостро піднімали питання наповнення бюджету сільської ради. Також звернення стосувались виготовлення проекту землеустрою на земельну ділянку, заповнення декларацій та  призначення субсидій для житлово-комунальних послуг та ін.

Виїзний прийом громадян проведено за участю окремих керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та установ району.

 На більшість поставлених питань громадяни отримали відповідні роз’яснення фахівців.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації до компетенції яких належить вирішення поставлених питань та наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожного проблемного питання. 



 

Аналітична довідка

про розгляд звернень громадян, що надішли

до районної державної адміністрації у ІІ кварталі 2015 року

Протягом ІІ кварталу 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 131 звернення громадян, що на 21 одиницю більше, ніж за І квартал 2015 року.

71 або 54.2 % - становлять письмові звернення;

60 або 45.8 % - становлять звернення, отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 136 проблемних питань.

Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у ІІ кварталі 2015 році є:

Питання

ІІ квартал

2015 року

І квартал

2015 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

10

7.4

17

14.0

Транспорт і зв'язок

7

5.1

5

4.1

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

3

2.2

3

2.5

Соціальний захист

55

40.4

39

32.2

Праця і заробітна плата

4

2.9

2

1.7

Охорона здоров"я

14

10.3

8

6.6

Комунальне господарство

14

10.3

8

6.6

Житлова політика

3

2.2

6

5.0

Екологія та природні ресурси

1

0.7

1

0.8

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

7

5.1

8

6.6

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

4

2.9

2

1.7

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

6

4.4

2

1.7

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

0.7

-

-

Діяльність органів місцевого самоврядування

-

-

1

-.

Обороноздатність, суверенітет

-

-

8

6.6

інше

7

5.1

5

4.1

Найбільше у зверненнях порушувались питання соціального захисту - 40.4%, зокрема про отримання соціальних виплат (41.8%) та надання матеріальної допомоги (40%), були  інші питання.

Друге місце за кількість звернень займають питання охорони здоров'я та  комунального господарства – по 10.3 %. Звернення з приводу охорони здоров'я  стосувались діяльності медичних закладів (виклик швидкої допомоги до дитини, на тілі якої виявлено кліща, виписки ліків по пільгових рецептах, збереження Брацлавської лікарні, про плату за рентген), допомоги в лікуванні, були звернення щодо санаторного лікування, видачі цільового направлення на навчання до медичного вузу, надання заміни на час відпустки фельдшера ПМСД та інші. Звернення з питання комунального господарства надходили з питань благоустрою в смт. Брацлав, водозабезпечення в м. Немирові, вартості житлово-комунальних послуг,  газифікації власного житла  та інші.

У ІІ кварталі 2015 року надійшло 6 колективних звернень, що становить – 4.6 %, у ІІ кварталі 2014 року – 10 або 14.7%,  

Колективні заяви стосувались проблем освіти  (про відкриття ІІІ ступеня у Воловодівській ЗОШ, майбутнього Никифоровецької ЗОШ), охорони здоров'я (про збереження Брацлавської лікарні), транспорту (вартості перевезень) та ін.

10.7 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, дітей війни, інвалідів І та ІІ груп загального захворювання.

В ІІ кварталі 2015 року кількість звернень, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня, становить – 42 або 32.1 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 49.3 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 10.7 % - вирішено позитивно, на 76.2 % - громадянам  надано роз’яснення, 12.9 % звернень перебуває на розгляді.

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.



 Юрій Погорелюк провів виїзний прийом громадян у Воловодівці

Голова районної державної адміністрації Юрій Погорелюк 7 липня провів виїзний прийом громадян на території Воловодівської сільської ради.

На зустріч із головою райдержадміністрації прийшли 85 чоловік. Свої проблемні питання до керівника Немирівщини підняли 10 жителів Воловодівської територіальної громади.

Під час виїзного прийому громадяни села Воловодівки гостро піднімали питання роботи військового комісаріату та медичної комісії. Також звернення стосувались виділення земельної частки (паю),  його успадкування та отримання орендної плати за користування ним, заповнення декларацій та  призначення субсидій для житлово-комунальних послуг, майнових паїв, зрізання близько 30 дерев (горіхів) громадянином та ін.

Виїзний прийом громадян проведено за участю першого заступника голови районної державної адміністрації Віталія Степанова, окремих керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та установ району.

 На більшість поставлених питань громадяни отримали відповідні роз’яснення фахівців.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації  Юрій Погорелюк дав відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань, та наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожної проблемної ситуації. 



 

Голова районної державної адміністрації  Погоролюк Ю.М. 18 червня 2015 року провів черговий особистий прийом громадян.

Зі своїми проблемними питаннями, в тому числі і колективними,  до керівника Немирівщини звернулись 22 жителі району, зареєстровано 4 заяви.

Озвучені під час особистого прийому звернення стосувались майбутнього Никифоровецької ЗОШ забезпечення житлом багатодітної сім'ї, надання матеріальної допомоги на лікування, виділення земельної ділянки працівнику соціальної сфери,  

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації  Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення окремим керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та установ району, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань. 



Голова районної державної адміністрації  Погоролюк Ю.М. 11 червня 2015 року провів черговий особистий прийом громадян.

Зі своїми проблемними питаннями до керівника Немирівщини звернулись 6 жителів району.

Озвучені під час особистого прийому звернення стосувались будівництва в місті Немирові, пільгового перевезення дітей інвалідів, надання матеріальної допомоги на лікування, виділення дров сім'ї загиблого учасника АТО, вчинення нотаріальних дій.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації  Погорелюк Ю. М. дав відповідні доручення окремим керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та установ району, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань. 



Голова районної державної адміністрації  Погоролюк Ю. М. 25 червня 2015 року провів черговий особистий прийом громадян.

Зі своїми проблемними питаннями, в тому числі і колективними,  до керівника Немирівщини звернулись 37 жителів району, зареєстровано 3 заяви.

Озвучені під час особистого прийому звернення стосувались відкриття ІІІ ступеня у Воловодівській ЗОШ, надання матеріальної допомоги на лікування, присвоєння почесного звання мати-героїня, перерахунку пенсії.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Погорелюк Ю. М. дав відповідні доручення окремим керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та установ району, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань. 



 

Юрій Погорелюк провів виїзний прийом громадян

Голова районної державної адміністрації  Погоролюк Ю.М. 28 травня 2015 року провів виїзний прийом громадян на території Боблівської сільської ради.

Свої проблемні питання до керівника Немирівщини підняли 8 жителів Боблівської територіальної громади.

Під час виїзного прийому громадяни села Боблів гостро піднімали питання закриття Боблівської ЗОШ І-ІІ ст. та рекомендували на базі закладу освіти відкрити школу-сад. Також звернення стосувались фінансування ФАПу, надання заміни для фельдшера на період її відпустки,  нарахування субсидій, ремонт телефонного зв’язку, сплату податків підприємствами, що орендують землю, але не зареєстровані та території сільської ради; про відшкодування з державного бюджету середньої заробітної плати, яка виплачується учасникам АТО підприємствами, де вони працювали до мобілізації; про виділення земельної ділянки учаснику АТО, про функції  управління агропромислового розвитку, хто має ініціювати зміни до Податкового законодавства та ін.

Виїзний прийом громадян проведено за участю окремих керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та установ району.

 На більшість поставлених питань громадяни отримали відповідні роз’яснення фахівців.

За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації  Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації до компетенції яких належить вирішення поставлених питань та наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожного проблемного питання.  



 

Юрій Погорелюк провів виїзний прийом громадян

  Голова районної державної адміністрації Юрій Погорелюк 21 травня 2015 року провів виїзний прийом громадян на території Никифоровецької сільської ради.
  Зі своїми проблемними питаннями до керівника Немирівщини звернулись 9 мешканців Никифоровецької територіальної громади.
  Так, під час виїзного прийому жителі сіл Никифоровець та Луки гостро піднімали питання закриття Никифоровецької ЗОШ І-ІІ ст. та підвезення учнів на навчання до Дубовецької ЗОШ І-ІІІ ст. Також звернення стосувались отримання ліків по пільгових рецептах, дотримання графіку руху автобуса Немирів-Никифорівці та його технічного стану, нарахування субсидій, оздоровлення дітей учасників АТО, доцільності реорганізації медицини та ін.
  Виїзний прийом громадян проведено за участю окремих керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та установ району.
  На більшість поставлених питань громадяни отримали відповідні роз’яснення фахівців.
  За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Юрій Погорелюк дав відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань, та наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожної проблемної ситуації.



 

 Розпорядження голови Немирівської райдержадміністрації про затвердження графіків особистого прийому в районній державній адміністрації   

Г Р А Ф І К 

особистого виїзного прийому громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником та заступникомголови районної державної адміністрації 

 

Прізвище, ім'я

та по-батькові

Посада

Дні прийому

Години та місце

прийому

ПОГОРЕЛЮК

Юрій

Миколайович

Голова районної

державної адміністрації

3-й, 4-й вівторок

Згідно з планом-календарем

СТЕПАНОВ

Віталій Анатолійович

Перший заступник голови районної державної адміністрації

2-й, 3-й четвер

Згідно з планом-календарем

Бугаков

Петро

Васильович

Заступник голови

районної державної адміністрації

3-я, 4-а середа

Згідно з планом-календарем


 
______________________________________________  
 

Г Р А Ф І К 

особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації, першим

заступником та заступником голови районної державної адміністрації

 

Прізвище, ім'я

та по-батькові

Посада

Дні та місце прийому

Години прийому

ПОГОРЕЛЮК

Юрій

Миколайович

Голова районної

державної адміністрації

попередній запис на прийом:

 за 7 днів

(тел.2-28-13)

прийом: четвер,

райдержадміністрація

 8.оо – 13.оо            14.оо  –  17.оо

 9.оо  –  12.оо

СТЕПАНОВ

Віталій Анатолійович

Перший заступник голови районної державної адміністрації

середа

райдержадміністрація

9.оо  – 12.оо

Бугаков

Петро

Васильович

Заступник голови районної державної адміністрації

вівторок,

райдержадміністрація

9.оо  – 12.оо

 



 

 Голова районної державної адміністрації Погоролюк Ю.М. 13 травня 2015 року провів черговий особистий прийом громадян
Зі своїми проблемними питаннями до керівника Немирівщини звернулись 3 жителів району.
  Озвучені під час особистого прийому звернення стосувались будівництва в місті Немирові, правильності переоформлення земельної частки (паю), яку громадянин отримав у спадок, плати за установку лічильника.
  За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення окремим керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та установ району, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань.

 




Аналітична довідка
про розгляд звернень громадян, що надійшли
до районної державної адміністрації
у І кварталі 2015 року

  Протягом І кварталу 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 110 звернень громадян, що на 42 одиниці більше ніж за І квартал 2014 року.

  91 або 82.7 % - становлять письмові звернення;
  19 або 17.3 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

  У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 121 проблемне питання.
  Як свідчить аналіз у 2015 році мешканці району найчастіше звертались з питань

Питання

І квартал

2014 року

І квартал

2015 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

7

10

17

14.0

Транспорт і зв'язок

1

1.4

5

4.1

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

1

1.4

3

2.5

Соціальний захист

20

28.6

39

32.2

Праця і заробітна плата

-

-

2

1.7

Охорона здоров"я

13

18.6

8

6.6

Комунальне господарство

14

20.0

8

6.6

Житлова політика

-

-

6

5.0

Екологія та природні ресурси

1

1.4

1

0.8

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

1

1.4

8

6.6

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

1.4

2

1.7

Культура та культурна спадщина, туризм

2

2.8

-

-

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

-

-

2

1.7

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

1.4

-

-

Діяльність органів місцевого самоврядування

1

1.4

1

-.

Обороноздатність, суверенітет

-

-

8

6.6

інше

7

10

5

4.1

  Найбільше у зверненнях порушувались питання соціального захисту -32.2%, зокрема, про отримання соціальних виплат, надання матеріальної допомоги, визначення соціального статусу та інші.
  Друге місце за кількістю звернень займають питання аграрної політики і земельних відносин – 14.0 % та стосувались власності на землю, розрахунків за сільськогосподарську продукцію та інші.
  У І кварталі 2015 року надійшло 7 колективних звернень, що становить – 6.4 %, у І кварталі 2014 року колективні звернення становлять 14.7%
Колективні заяви стосувались проблем транспорту (порушення графіків руху автобусів, пільгового перевезення, плати за проїзд), збереження молочної кухні Немирівської ЦРЛ, харчування дітей в Стрільчинецькій ЗОШ та інші.
  17.3 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, учасників та дітей війни, інвалідів І та ІІ груп загального захворювання. Зазначену категорію громадян хвилюють питання поліпшення житлових умов, ріст цін на продукти харчування, надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, пільгове перевезення.
  В І кварталі 2015 року кількість звернень, що надійшли в районну державну адміністрацію від органів вищого рівня, становить - 50 звернень або 45.5 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 55.9%. Звернення надходили з облдержадміністрації, Державної установи "Урядовий контактний центр", Адміністрації Президента України.

  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих заяв та скарг 18.2 % - вирішено позитивно, на 70.9 % - громадянам надано роз’яснення, 0.9 % - надіслано для розгляду за належністю, 10.0 % - перебуває на розгляді.
Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 



 

Голова районної державної адміністрації Погоролюк Ю.М. 17 квітня 2015 року

провів черговий особистий прийом громадян

  Зі своїми проблемними питаннями до керівника Немирівщини звернулись 8 жителів району.

  Озвучені під час особистого прийому звернення стосувались правомірності встановлення плати за проїзд під час виконання регулярних перевезень пасажирів на приміському автобусному маршруті "Немирів–Коровайна через Кірово»; підтоплення присадибної ділянки та капітальних споруд у зв’язку з підвищенням грунтових вод; конфліктної ситуації між односельчанками.
  За результатами розгляду звернень громадян голова районної державної адміністрації Погорелюк Ю.М. дав відповідні доручення окремим керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та сільським головам, до компетенції яких належить вирішення поставлених питань. Також голова райдержадміністрації наголосив на необхідності безумовного контролю за перебігом вирішення кожного проблемного питання.

 



 

Довідка про розгляд звернень громадян в
районній державній адміністрації у 2014 році

  Протягом 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 390 заяв та скарг громадян, що 11 % менше ніж в 2013 році.

85 або 21.8 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі;
305 або 78.2 % - становлять письмові звернення;
149 або 38.2 % від усіх звернень становлять заяви громадян, що надійшли до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня(в 2013 році - 247 або 56.4 % ), в т.ч. 64.4% з них надійшло на розгляд з урядової «гарячої лінії».

  Як свідчить аналіз у 2014 році мешканці району найчастіше звертались з питань
- соціального захисту 142 звернень або 34.8 %: про надання матеріальної допомоги, нарахування та виплату соціальних допомог та субсидій, перерахунку пенсії та інше;
- комунального господарства 117 звернень або 28.9 % - це заяви військовослужбовців, що перебувають в зоні АТО чи членів їх сімей (57.6%), заяви про ремонт доріг та упорядкування сміттєзвалищ, водопостачання та водовідведення, благоустрій населених пунктів та іншн.
- аграрної політики і земельних відносин 28 звернень або 6.9 %: стосувались проблем передачі землі у приватну власність, земельні конфлікти та інші.

 В 2014 році до районної державної адміністрації також надходили звернення з питань охорони здоров"я (6.7%), праці та заробітної плати (2.5%), житлової політики (2.5%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (1.9%), сім'ї, дітей, молоді, (1.2%)

 17.2 % від усіх звернень становлять заяви та скарги від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій та дітей війни, інвалідів І, ІІ та ІІІ груп загального захворювання, ветеранів праці, багатодітних та одиноких матерів, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильскої катастрофи.
  Дана категорія громадян піднімає питання надання матеріальної допомоги, перерахунку пенсії, отримання соціальних виплат та ін.
  На заяви громадян з районного бюджету мешканцям району надано матеріальну допомогу на суму 60 тис. грн.
 У 2014 році в порівнянні з 2013 роком вдвічі зменшилась кількість колективних заяв та скарг і становить 5.1 % ( в 2012 року –10.1 %). Колективні звернення стосувались питань комунального господарства, питань аграрної політики і земельних відносин та інші.

  Повторні звернення становлять 0.1 % ( в минулому році 0.2 %) та викликанні незнанням або не сприйняттям окремими мешканцями району чинного законодавства.
  Повторні звернення надходили з приводу виділення земельної ділянки, надання матеріальної допомоги, про вшанування Немирівських підпільників. Звернення розглянуто по суті, надавались вичерпні письмові відповіді, наданні роз’яснення, але громадяни продовжують звертатись надалі .

  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 29.7 % - вирішено позитивно, на 65.1 % - громадянам надано роз’яснення, 3.1% -надіслано на розгляд за належністю, 2.1 % звернень перебуває на стадії розгляду.
   Питання роботи із зверненнями громадян постійно знаходиться на контролі в районній державній адміністрації.


Відділ по роботі з громадянами апарату
районної державної адміністрації

 

Інформаційне повідомлення про особисті прийоми

  Протягом березня місяця 2015 року головою районної державної адміністрації проведено 5 особистих прийомів громадян., на яких побувало 7 мешканців району.
  Громадяни порушували питання щодо невиконання рішень суду, щодо видачі довідки про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, приватизацію будинку, самовільне будівництво з порушенням санітарних норм, про встановлення межових знаків.
   На всі звернення голова районної державної адміністрації дав відповідні доручення.


   УКРАЇНА

 НЕМИРІВСЬКА    РАЙОННА   ДЕРЖАВНА   АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІННИЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

" 25 "   березня   2015 року           м. Немирів                              №  75

 Про затвердження графіків особистого прийому громадян

 в районній державній адміністрації 

         Відповідно до ст. 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", ст. 22 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та в зв’язку з кадровими змінами в районній державній адміністрації:

 

         1. Затвердити графік особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та керівником апарату районної державної адміністрації, що додається.

 

       2. Затвердити графік особистого виїзного  прийому громадян головою районної державної адміністрації  та керівником апарату районної державної адміністрації, що додається.

 

       3. Відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації (Пасічник А.О.) опублікувати графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації у засобах масової інформації

 

           4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 05.12.2013 року № 356 "Про затвердження графіків особистого прийому громадян в районній державній адміністрації .

 

            5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова районної державної

 

            адміністрації                                                                            Ю.М. Погорелюк


 ЗАТВЕРДЖЕНО                              

                                                                       Розпорядження голови районної                                

                                            державної адміністрації   

                                         від "25"  березня 2015 року № 75

 

 Г Р А Ф І К

особистого виїзного прийому громадян головою районної державної адміністрації та керівником апарату районної державної адміністрації

 

Прізвище, ім'я

та по-батькові

Посада

Дні прийому

Години та місце

прийому

Погорелюк

Юрій

Миколайович

Голова районної

державної адміністрації

1-а, 4-а середа

Згідно з планом-календарем

ФУТУЙМАС

Олена

Василівна

Керівник апарату

районної державної адміністрації

2-а, 3-я середа

Згідно з планом-календарем

 

______________________________________________

    ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                       Розпорядження голови районної         

       державної адміністрації

       від "25"  березня 2015 року № 75

 

 Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та керівником апарату районної державної адміністрації

 

Прізвище, ім'я

та по-батькові

Посада

Дні та місце прийому

Години прийому

Пряма телефонна лінія

години телефон

Погорелюк

Юрій

Миколайович

Голова районної

державної адміністрації

попередній запис на прийом:

 за 7 днів

(тел.2-28-13)

 

прийом: середа, четвер

райдержадміністрація

 

    8.оо – 13.оо       14.оо  –  17.оо

 

   9.оо  –  12.оо

 

 

 

 

 

     З 14. оо -16. оо

Пряма телефонна лінія

   за № 2-09-68

ФУТУЙМАС

Олена

Василівна

Керівник апарату

районної державної адміністрації

вівторок,

п’ятниця

райдержадміністрація

9.оо  – 12.оо

З 14. оо -16. оо

Пряма телефонна лінія

за № 2-09-68


High Quality Free Joomla Templates by MightyJoomla | Design Inspiration FCT